Værd at vide
Har du brug for at klage?
Skriv til vores kundeambassadør
Vi er kede af, hvis du ikke har haft en god oplevelse med os. Hvis du mener, at din sag stadig ikke er løst tilfredsstillende efter en snak med vores kundeservice, kan du tage kontakt til vores kundeambassadør. Kundeambassadøren vil kigge grundigt på sagen fra begge sider.
Hvordan foregår det?
1. Start med kundeservice
Inden du kontakter vores kundeambassadør, skal du have været i dialog med vores kundeservice. Ofte kan de løse sagen med det samme.
2. Skriv til ambassadøren
Beskriv din sag så detaljeret som muligt – hvad handler sagen om, og hvorfor er du utilfreds? Jo mere præcis du er, desto lettere er det at hjælpe dig.
3. Vi tager kontakt til dig
Kundeambassadøren starter typisk med en uformel samtale over telefonen. Mange sager kan allerede løses her. Hvis din sag er mere kompleks, foretages en grundig vurdering af dokumentationen fra begge sider.
4. Resultatet af vurderingen
Når kundeambassadøren har afsluttet sin vurdering, vender vi tilbage til dig med en konklusion. Hvis der er sket fejl i vores behandling, retter vi naturligvis op og siger undskyld.
Ambassadørens rolle
Kundeambassadørens behandling af kundernes henvendelser kan resultere i at anbefale ændringer i tidligere afgørelser, justeringer i processer eller forbedringer af vores kommunikation og processer. Målet er at sikre, at vi hele tiden bliver bedre og gør det nemmere for dig som kunde.
Skriv til vores kundeambassadør
Vi er kede af, hvis du ikke har haft en god oplevelse med os. Hvis du mener, at din sag stadig ikke er løst tilfredsstillende efter en snak med vores kundeservice, kan du tage kontakt til vores kundeambassadør. Kundeambassadøren vil kigge grundigt på sagen fra begge sider.